27. juni 2013

Mit første sy-projekt

Min symaskine har haft sin første opgave i dag. Jeg har gang i mit allerførste syprojekt som symaskine-ejer. Og det er hyggeligt! Der er ingen tvivl om, at vi (mig og maskinen) vil få meget glæde af hinanden :-)

 Den er da fin! 

Der var meget forberedelse, inden jeg kunne komme igang. Finde på hvad jeg skulle sy, købe ind, vaske og stryge stof, spole undertråd - ja og så var jeg klar :-) 

Til mit første sy projekt har jeg klippet en masse firkanter. Mere får I ikke af vide, for det er en fødselsdagsgave (hvis alt går som det skal :-) Jeg skal nok vise frem, når jeg er færdig. 

Det er dejligt, du kigger med. Jeg vil lige minde dig om, at Google Friend Connect og Google Reader lukker ned pr. 1/7 - husk og følg mig gennem Bloglovin'. Det er et smart og simpel værktøj til at følge blogs både på computer og smartphone. Jeg er selv en flittig bruger af Bloglovin' :-) Find min blog her: Camomilla

Ha' en dejlig torsdag aften!

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at du er glad for den :-) knuz faster

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...