17. juni 2013

F Ø D S E L S D A G

I lørdags holdt jeg min fødselsdag. Jeg havde satset og inviteret en masse søde mennesker til min fødselsdag, som jeg ville holde i den hyggelige gård, hvor jeg bor. 

Hele ugen holdt jeg øje med vejrudsigten og den svingede hele tiden. Den ene dag sol, den næste regn, så sol, så regn og torden.

Det var derfor tydeligt, at det var nødvendigt med en plan B - det blev et telt i gården og heldigvis for det, for regn det kom der :-) 
  
Jeg og min familie gør klar til fødselsdag - telt og flagranke i stof. 

Dækket bord og smukke blomster 

Hyggelige lys - fyrfadslysene har fået lidt masking-tape :-)

Regn, torden og solskinsvejr - der var lidt af det hele 

Grill, legende børn og lystig hyggelig snak 

Det var en virkelig dejlig eftermiddag og aften. Jeg blev også beriget med nogle fantastiske gaver og dejlige kort. 

Min allerførste gave fik jeg på mit arbejde - dette flotte fad fra Normann Copenhagen (der er nogen der kender min smag :-) Derudover fik jeg en dejlig fødselsdagssang og en masse knus :-)

Bodum stempelkande og foderbræt - oplevelsesgave (kagekursus) - skønt Liebe fad med de lækreste hjemmelavede lakrids marengs - thehætte og viskestykker fra Ferm Living - Singer symaskine - Bodum stempelkande med coat. 

 Stempelkande og krus fra Stelton og fine viskestykker - Tromborg håndsæbe og Sephora rensemælk - Wilfa juicer - oplevelsesgave (København på cykel)

Monol ur - pude fra Just - endnu en Bodum stempelkande i andet design - noget cirkus-halløj (mere om det en anden dag)

Måske I har gættet det - men jeg føler mig altså noget så heldig :-)

2 kommentarer:

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...