24. januar 2013

Inger & Olle er flyttet ind

Jeg efterlyste for nogle uger siden en hvid ramme i A2-format til billige penge. 
Tak for jeres ideer :-) Desværre var der ikke en passende ramme hverken i 
Tiger, Jysk, IKEA og lign. 

Derfor besluttede jeg at gå ned til min lokale glarmester for at få en pris. Prisen var 
højere end forventet nemlig 460 kr., men jeg valgte efter overvejelse at lade 
glarmesteren indramme min plakat og tænkte det som en investering. 

Rammen var lige som jeg havde tænkt og det var det hele værd ikke at skulle 
rende rundt med min plakat i flere butikker, for at finde en passende ramme. 
Da jeg købte plakaten tænkte jeg, det ville være let at finde en ramme, 
når målene var et fast format, men det findes altså ikke umiddelbart.

Jeg blev lovet, at min indrammede plakat ville være færdig inden for 14 dage, men 
allerede næste formiddag ringede de og sagde jeg kunne hente den. 

Nå, men nu til plakaten, der nu hænger indrammet i mit wc-rum (jeg har bad og toilet 
hver for sig). Plakaten så jeg første gang, da den i en give away blev udloddet. Først synes
jeg ikke rigtig om den, men senere synes jeg faktisk, den var ret så fin. Jeg vandt ikke give 
awayen, men besluttede så at købe den selv. Jeg købte den her til 219 kr. og med gratis fragt. 

Og ja så hænger de der :-) 
"Inger & Olle" fra ISAK.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...