14. august 2012

Festlig, fantastisk og fabelagtig 4-årig

I sidste weekend var til fødselsdag som den skønne Olivia, der blev 4 år. En sådan dag skal være
festlig, fantastisk og fabelagtig og det tror jeg nu også, at den var - jeg nød i hvert fald meget at være
med til at fejre hende.

Olivias største ønske var clips-øreringe, men jeg havde simpelthen så svært ved at finde nogen til hende,
alle steder jeg spurgte, havde de ikke nogen(!?). Nå, men øreringe skulle hun have og derfor valgte jeg
at lave dem selv. Det var så nemt og enkelt og jeg kunne lave dem lige, som jeg syntes. Materialerne
købte jeg i Panduro. De kom til at se sådan her ud:

1: Olivias pip-fugle er lavet af brads, hvor jeg har bukket metalbenene ind bagved
- herefter limet på en øreclips med sekund-lim. Fantastisk søde!

2: Olivias blomster er lavet med nogle fine små blomster, som jeg fandt i Panduro.
De var plane på bagsiden, så de skulle blot limes fast på clipsen. Så fine!

3: Olivias perler er lavet af to fine knapper i vintage-stil. Jeg skar selve knappe-øjet
af, så de blev plane bagpå. Meget elegante!

I alle poserne jeg købte var der til flere par i samme stil, dog med forskellige motiver, nuancer
eller faconer. Det var så nemt, så alle kan være med! - også børnene.

Ud over øreringene købte jeg også en æske Playmais til hende - en rigtig sjov aktivitet!

Til sidst lavede jeg naturligvis også et kort til hende:
(jeg har sløret billedet)

Kortet er ret enkelt og er bygget op omkring et foto. Fotoet har jeg sat en grøn ramme omkring og begge er forhøjet med klæbepuder. Baggrunden er en fint stykke designpapir med små katte og en lille sød tekst.
 Indeni har jeg sat designpapir i grønne nuancer og skrevet en tekst på computeren. Stemplet foran - With love - er købt i Søsterne Grene for nylig, da jeg også købte disse stempler til Sanne, som vandt min give away:
 
Hvis du endnu læser med - så tusind tak for dit besøg!

4 kommentarer:

  1. Hvor er Olivia heldig - de er super søde de øreclips.

    SvarSlet
  2. Sikke en heldig pige! Det var en rigtig god idé at lave dem selv og dine er virkelig søde.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina! Og som nævnt er det noget så nemt :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...