4. august 2012

♥ ♥ ♥ BABYKORT: RAFAEL ♥ ♥ ♥

Så er det tid til endnu et blogindlæg. Denne gang vil jeg vise kortet frem, som jeg har lavet til
Rafael, da han kom til verden sidst i juli måned:

Jeg har brugt et hvidt kvadratisk kort, herpå har jeg limet en blåt mønsterark fra Søsterne Grene.
Det midterste hvide felt er lavet på computeren (i Word), hvor jeg har opsat navn, billede (hentet via
Word) og data som dato, klokkeslet, gram og centimeter. Flagranken er stemplet på efter udskrift. Jeg
har stemplet den med sort stempelfarve direkte på kortet. På et stykke hvidt karton ved siden af
stemplede jeg et magen til, som jeg farvelagde med Ecoline akvarel i blå toner. Jeg klippede flagene ud enkeltvis og klistrede dem med klæbepuder oven på stemplet på kortet. Det giver en tredimensional effekt.       

Indeni kortet har jeg stemplet et hvidt skrivefelt med sort kant. Monogrammet på den modsatte side
er hentet gratis her (klik) - det kan laves i mange forskellige farver og er meget nemt og dekorativt.
Se flere lækre printables på mit board på Pinterest (klik)

Gaven til Rafael bestod udover kortet af: Navnesutter, et hæklet barnevogn-tæppe som min mor har
lavet og en hæklet tøjdyrs-frø som også er lavet af min mor, der elsker at hækle og samtidig er rigtig
dygtig til det. 

Den dansk-brasilianske baby bød naturligvis på Rafaello chokolade - uhmmm!

God dag til alle og tak for besøget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...