18. december 2011

En støvle, en tak og et hav af ternede pakker

Så er der lige tid til et indlæg herfra. Jeg har voldsomt travlt med at lægge sidste hånd på min uddannelse til pædagog og det er en proces, jeg ser frem til, jeg er godt igennem! Heldigvis har jeg afsat lidt tid til det kreative, for at kunne flytte tankerne lidt væk fra alle teorierne. Først et kort til min fætter, der blev 26 i går - endnu en basketstøvle af Donna design:
Et gyldent tak:
Forleden brugte jeg min aften på indpakning af julegaver - det er så hyggeligt! Jeg mangler stadig et par stykker, som jeg skal have købt i løbet af ugen. 
Indtil videre er til-og fra-kortene små orange dippe-dutter, som i ugens løb skal opgraderes til forhåbentlig fine hjemmelavede jule-tags :-) 

Jeg håber, I er ved at være klar til julen!
Tak for dit besøg :-)

1 kommentar:

  1. Afsindig flot støvle til din fætter. Hold da op.
    Og sikke en tålmodighed at sy alle de sting !
    Også fine andre ting.

    Færdig til jul ? NEJ, Jeg har opgivet. Vi må klare os igennem med købevarer i stedet for hjemmelavet osv....Måske overlever vi alligevel. hæhæ. Men de ting der SKAL være der, de er der !

    Jeg tager hatten af for at du når at scrappe, blogge og færdiggøre uddannelse. Og så lige holde jul. Godt gået.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...