1. september 2011

Mit første Donnakort (udfordringer)

Så nåede jeg også lige det her kort: 


Det er mit første Donna-kort og jeg er vild med det! Det var netop et kort af denne skabelon, som fik mine øjne op for, at Donnakort findes. Kortet her skal deltage i 2 forskellige udfordringer, der begge har deadlines netop i dag, så jeg brugte meget af aftenen på at sy i går - det tager længere tid end man egentlig lige regner med ;-)

Kortet deltager hos Panduro,  hvor temaet passende nok er syninger. I Karinas fredegsudfordring vil hun også se syninger, så den pulje ryger kortet også i.

Tak fordi du kiggede forbi!

Mit kort blev udvalgt som vinder på PanduroBloggen! Jeg er dermed den heldige modtager af et gavekort til Panduro! Skønt :-) 

OBS: Ny udfordring starter i morgen fredag d. 2. september - kig forbi

9 kommentarer:

  1. Hvor er det flot.!
    Tak fordi, at du deltager i min udfordring.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot kort du har lavet. Flotte syninger og flot papirvalg.
    Held og lykke med begge konkurrencer.

    SvarSlet
  3. Knalltøft:)

    Klem Marita♫♫

    SvarSlet
  4. Tillykke med præmien på Panduro bloggen. Rigtig flot kort :o)

    SvarSlet
  5. Lækker, lækker converse-sko-kort, elsker også den skabelon, og din udgave er jo vildt flot!!
    Og tillykke med vinderkortet (dette) på Pandurobloggen :))

    SvarSlet
  6. Ja, så lækkert et kort.. og så følger der et gavekort med det... vild fortjent.. .

    Stort tillykke til dig..

    SvarSlet
  7. 1000 tak for alle jeres søde kommentarer! Dem er jeg rigtig glad for :) Jeg havde ikke selv nået forbi PanduroBloggen, men sikke en dejlig nyhed!

    SvarSlet
  8. Superflot kort - tillykke med gevinsten..

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...