30. juli 2011

♥ Olivia 3 år

Sødeste Olivia fylder 3 år på mandag, men holder sin fødselsdag i dag. Jeg har lavet dette fødselsdagskort til hende:
Kortet er klart inspireret af Donna. Jeg har netop bestilt mine første skabeloner og venter i spænding. Jeg har dog ikke bestilt tal endnu, for jeg havde ikke lige luret, at man får alle tal fra 1-10 i samme pakke, men det må jeg have med i næste ordre. Det var noget af et cirkus at få det hele til at passe sammen, så en skabelon er mere end velkommen!


Gaven til Olivia ser sådan her ud:

Både gavepapir og bånd er købt i Netto i denne uge til en - som altid - overkommelig pris.


I gaven er disse godter fra Maileg, som laver noget fantastisk legetøj:



Til sidst et hurtigt tag - papiret er fra The Mariposa Stack:

5 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot kort!
    Jeg er vild med tingene fra Maileg. Jeg købte mig fattig sidste år i nisser derfra til MIG SELV ; )

    SvarSlet
  2. Så yndigt! Og stort tillykke med hende idag :-) Håber dagen bliver rigtig skøn. Vejret er i hvert fald - indtil videre - dejligt her - men lidt fræk må man også godt være i løbet af året, så mon ikke vi får skybrud senere? Haha :-)

    SvarSlet
  3. Karina: Tusind tak for den søde kommentar og godt at høre, jeg ikke er den eneste, der er vild med de produkter ;-)

    Denise: Tak for din søde kommentar. Indtil videre holder vejret flot! Olivia kunne - som enhver anden 3-årig - nok tage sin del skybruddet, hvis det viser sig ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et skønt kort i dejlige farver - og en sød lille tag..

    Stort tillykke med præmien til Panduro - det var helt fortjent...

    SvarSlet
  5. 1000 tak Henriette for dit besøg her hos mig - og hvor er du sød! :-)

    Dit projekt var virkelig også spændende. Jeg har ikke set scrap på lærred før, men en virkelig god idé! Der er så mange fine detaljer og billederne er så skønne - dejligt at mindes.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...